FAQ

 

Seznam nejčastějších dotazů zákazníků

 

Přišel mi e-mail s informací, že moje objednávka už několik dní čeká na kurýra. Kdy bude doručen?

Byli jste informováni, že vaše objednávka je zpracovávána. Tento proces může trvat až 3 pracovní dny. Pokud požadujete dřívější termín dodání, uveďte to prosím v poznámce k objednávce.

 

Je možné nakupovat za velkoobchodní ceny pro společnost s IČ a DIČ? Jaké slevy nabízíte?

Ano, samozřejmě, rádi vám zašleme bezplatnou individuální nabídku na základě přibližné metráže látky, kterou by jste si objednali.

 

Mohu si jako jednotlivec zakoupit látky i v nižší metráži, jako jsou například velurové látky, kde je možné zakoupit 25 m?

Ano, velurové látky lze zakoupit i v běžných metrážích. Všechny dostupné vzory najdete v kategorii Velur vzorovaný.

 

Máte někde kamennou pobočku, kde bych mohl vidět reálně vaše produkty?

Nemáme kamenný obchod, fungujeme pouze jako e-shop. Vzorníky jednotlivých látek je možné zaslat přímo na vaši adresu pouze za poštovné, bez ohledu na množství vzorků.

 

Je možné poslat objednávku na pobočku Packety? Při vytváření objednávky mi tato možnost nebyla nabídnuta.

U látek, jako je ekokůže nebo Oxford, Cordura, systém tuto možnost automaticky nenabízí v případě objednávky látky s vyšší metráží. Důvodem jsou rozměrová omezení balíka poboček Packety, kde by se látky musely přeložit a hrozilo by jejich poškození při přepravě.

 

Jsem z okolí Meziměstí, je možný osobní odběr?

Je možné se domluvit na vyzvednutí objednávky přímo v Meziměstí. V takovém případě se prosím obraťte na naši zákaznickou linku nebo pošlete e-mail na adresu info@modernatex.cz a předem si domluvte den, kdy pro vás bude objednávka připravena.

 

Obdržela jsem jiný odstín látky, než který byl uveden v objednávce. Jak mám postupovat?

V případě, že obdržíte jiný odstín než ten, který jste si objednali, je možná výměna nebo vrácení peněz. Jednoduše zašlete jiný odstín látky zpět na naši adresu v Meziměstí podle postupu uvedeného na našich webových stránkách v části Vrácení a reklamace a zařídíme zaslání správného odstínu látky zpět nebo vrácení peněz.

 

Odstín látky, který jsem si objednala, mi nevyhovuje, potřebovala bych světlejší/tmavší. Existuje možnost výměny?

Ano, samozřejmě, odstín látky, který vám nevyhovuje, vám vyměníme za jiný. Postup je totožný s výše uvedeným dodáním jiného odsínu látky.

 

Chtěla bych si objednat velurovou látku s potiskem, ale minimální objednávka je od 25 m, je možné objednat nižší metráž? Pokud ano, kde ji najdu?

Ano, velurové látky s potiskem je možné zakoupit v běžných metrážích od 0,1 m, najdete je v kategorii Velur vzorovaný.

 

Je možné objednat vzorky látek? Nejsem si jistý odstínem a potřeboval bych je vidět.

Ano, rádi vám zašleme vzorky látek na vaši adresu. Můžete vytvořit klasickou objednávku, kde u vzorků uvedete metráž 0,1 m. Po obdržení objednávky upravíme metráž na 0 m a vy zaplatíte pouze poštovní. Doporučujeme platbu na dobírku, při platbě kartou nebo převodem bude system brát automaticky vyšší metráž, protože jěšte nemohla být zkontrolována. Případně nám pošlete e-mail se seznamem látek, jejichž vzorky byste chtěli, svou adresou a my vám ji vytvoříme.

 

Jak dlouho trvá doručení na Slovensko? Na internetu máte 2-3 pracovní dny a já jsem čekal déle.

Objednávky obvykle vyřizujeme do 5 pracovních dnů. Doprava na Slovensko trvá přibližně 2 pracovní dny.

 

Mám problém s platební bránou, můžete mi změnit platbu na bankovní převod/dobírku?

Ano, samozřejmě, stačí se obrátit na naši zákaznickou linku nebo na náš e-mail a uvést číslo objednávky. Poté vám zašleme e-mail s žádostí o platbu bankovním převodem nebo o změnu platby na dobírku.

 

Potřebuji zrušit objednávku, udělal jsem chybu. Co mám dělat?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku nebo nám zašlete e-mail s číslem objednávky, kterou si přejete zrušit.

 

Je možné přidat k objednávce ještě jeden produkt a odeslat jej v jedné objednávce?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku nebo nám napište e-mail s produkty, které si přejete přidat, a my vám je zašleme společně.

 

Moje objednávka dorazila v nižší metráži, než jsem si objednala. Teď mi nesedí rozměrově a potřebuji látku dříve. Můžete mi poslat chybějící metráž, jaký je postup?

V takovém případě se prosím obraťte na naši zákaznickou linku nebo nám napište e-mail, abychom vám mohli co nejdříve zaslat chybějící rozměr látky.

 

Nebývám přes den doma, je možné poslat zásilku na pobočku Packet nebo ParcelShop, kde si ji mohu vyzvednout později?

Ano, vzhledem k rozměrovým omezením společnosti Packety je možné zaslat objednávku na pobočku společnosti Packety i v případě, že si objednáte menší metráž látky. Doporučujeme zasílat ekologickou kůži a látky, jako je Cordura, Oxford, kurýrní společností, aby látky dorazily bez poškození.

 

Potřebuji odeslat objednávku co nejdříve, jakou platbu mám zvolit nebo jaký je nejrychlejší způsob odeslání?

V poznámce k objednávce uveďte konkrétní požadavky nebo dodání do určitého data, abychom vám ji mohli doručit včas, nebo kontaktujte naši zákaznickou linku/e-mail.

 

Potřebovala bych k objednávce přidat ještě 2 metry objednané látky, špatně jsem ji změřila. Je to možné? Jak zaplatím rozdíl v ceně, pokud jsem platil kartou?

Pokud vaše objednávka nebyla odeslána, je možné ji doplnit. Kontaktujte prosím linku zákaznického servisu a ověřte si možnost dokončení objednávky. Rozdíl v ceně můžete uhradit také bankovním převodem na základě upravené faktury.

 

Nízké ceny
Nakupujeme ve velkém a proto máme s dodavately dobré vztahy
Rychlá doprava
máte na výběr dopravu na adresu nebo do některé z výdejen či automatu
Zákaznický servis
Pomáhame s výběrem a s nákupem, řešíme výměny či reklamace k vaší spokojenosti
Hodnocení obchodu na Zboží.cz
Čeština
cz
French
fr
Polish
pl
Slovak
sk